About Jun Ye again -,-': Thursday, January 7, 2010

hahaha hari hari pasal Jun Ye jerk aku cerita :P
err hari aku dgr cerita bdkbdk ckp dea belum break dgn gf dea .
then aku pun pelik lah , so aku pkir pkir baik aku tanya Jun Ye jerk kan kan ?
masa blik aku jln dgn dea , then aku pun tanya lah dea .
Jannah : Jun Ye , you dah break dgn Hui Ping kea ?
Jun Ye : yup , dah break lah .
Jannah : alaahaii , bkn kea you sayang kat dea , then why break up ?
Jun Ye : dea yg nak lah , dea vkp dea takde feeling kat i dah .
Jannah : peh , sampai hati dea ckp cmtu ?
Jun Ye : a'ah lah , sampai hati plak dea ckp cmtu !
Jannah : bila you all break ?
Jun Ye : two days ago lor .
Jannah : then , mesti you sedih gilaa punya kan kan ?
Jun Ye : takde lah jannah , sedih skit jerk . tak banyak pun , hahaha
Jannah : errrrrr you masih sayang kat Hui Ping kan kan kan kan ?
Jun Ye : alaa knpe jannah tanya soalan yg sensitive neh ? haha , tak lah .
Jannah : hahahaha sensitive kea ? :P sorry lah buddy .
Jun Ye : takpe lah jannah , i tak sayang dea lagi lah . i'm always happy mah !
Jannah : yeah , betul betul . i tgk you break dgn dea you lagi happy plak .
Jun Ye : hahahaha betul lah , sbb boleh i layan you .
Jannah : cheh cheh , sepak kang !
Jun Ye : alahaii , orang jujur neh .
Jannah : yalah Jun Ye , Jannah nak blik dulu . bbyeeee :)
Jun Ye : bbye Jannah , see you next monday . if ade credit i msg you :D

*Then aku terus naik kereta mama , hahaha

-The End-
readers
credits: 1 2 copyright © a little memory
"♫LOVES LOVES!"