Happy Day :): Thursday, January 21, 2010

today is a happy and great day haha .
tadi masa maths aku tak tau buat , blur gila .
cikgu plak ajar laju gila ! then Wai Kong and Ting Kuan ajar aku , haha
ajar sampai aku phm beb . whoaaa mmg baik gila lah dea tu always help me in maths .
maths hari neh ade dua masa but cikgu ade hal so cikgu masuk satu masa jerk .
after that , cikgu relief masuk . aku start berbual dgn Wai Kong , then aku pegi buang sampah nmk JyeJyh (Di An) yang aku Eya semua minat kat dea tu ade kat luar class ktorg then Eya tanya (sila lihat conversation yang di bawah)
Eya : Di An , you ade numb telefon tak ?
Dia An : ade
Eya : boleh bagi i tak ?
Di An : senyum senyum dan sambil berjalan
lepas tu aku plak pegi kat tingkap blkg panggil Di An and then speaking chinese dgn dea (sila lihat conversation di bawah yeah)
Jannah : Di An , dea minx numb you lah .
Di An : huh ? *senyum senyum
Jannah : you boleh bagi numb you kat i tak ?
Di An : boleh boleh , you pegi lah amik kertas dgn pen .
Jannah : okay okay , you tunggu japp *sambil menjerit jerit aku kat dalam class hahahaha happy gilaaa doe
lepas tu Eya jelous gila smpai muka merah merah :D siapa suruh dea bangga sgt dgn Arin dea tu , skunk aku kenekan dea blik plakk ! hahahahaha
masa nak blik tu Eya nmk Di An tau , then dea tarik aku suruh aku minx kan numb .
aku pegi then aku ckp dgn Di An dlm bahasa chinese
Jannah : Di An , dea minx numb you . you jgn bagi tau hahahahaha
Di An : (ckp kat Eya) kan tai i dah bagi
Eya : tu bagi Jannah skunk i plak nak numb you
Jannah : (dlm bahasa chinese) jgn bagi jgn bagi
Di An : senyum sennyum terus blah
Jannah : YEAH YEAH dea tak kasi ! hahahahahaha
Eya : alaaa jannah nak numb dea :(
Jannah : tak boleh tak boleh ;p hahahahahaha
then aku terus blik ler YEAHYEAH , dgn happy gila nya aku blik rumah .
readers
credits: 1 2 copyright © a little memory
"♫LOVES LOVES!"