I'm not suppose to tell him that I Adored Him :(: Friday, January 22, 2010

semlm Y msg aku , dea tanya lah aku suka siapa kan . then aku bgtau lah kat dea yg aku suka kat Wan . HELLO Wan ade ramai kat dunia neh okay , bkn Wan yg korg knal tu lah ! aku bgtau dea ingtkan dea boleh tlg simpan kan rahsia , mne tau dea bgtau Wan plak . haiyaaaa -,-' tadi masa class aku pegi Science deaorg masuk class aku , then Wan sbenarnya duduk kat tempat aku tapi bila dea tau aku suka kat dea , dea terus tukar kat sebelah . sedih siak ! neh dah bukti kan yang dea tak suka kat aku :( then why kau nak senyum dgn aku ? knpe kau nak buat aku suka kat kau huh ?! eeeee sedih plur geram ! then Wan ckp yang dea suka kat bdk form2 yang tak tau school mne . haihhh , next time aku takan bgtau sesiapa kalau aku minat kat mne mne bdk . buat malu jerk boleh tak ! then mcm ss pun ade , haihhhh .
thats all :'(

-The End-
readers
credits: 1 2 copyright © a little memory
"♫LOVES LOVES!"